اخبار

مدیر تولید نیروگاه زواره معرفی شد

به گزارش روابط عمومی، جلسه تودیع مهندس بابک فاضل بخششی مدیر تولید سابق نیروگاه زواره و معارفه مهندس یداله علی پور به عنوان مدیر تولید جدید نیروگاه سیکل ترکیبی سپهر زواره اصفهان ، در مورخ 1402/7/26 با حضور آقای مهندس جمشید نژاد مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق منتظرقائم و مهندس گرامی مدیر نیروگاه زواره و سایر مدیران برگزار گردید.

در ابتدای جلسه مهندس جمشید نژاد ضمن قدردانی از تلاش و زحمات ارزنده مهندس فاضل بخششی در طول دوران تصدی مدیریتی تولید نیروگاه  ، به بیان تجارب و شایستگی های ایشان پرداخته و آرزوی موفقیت نمودند.

وی همچنین در ادامه ضمن تبریک برای آقای مهندس علی پور افزودند: امید دارم تا ایشان نیز بر اساس استفاده از تجربیات ارزشمند مکتسبه در طول سال های مدیریت و با برنامه ریزی های هدفمند به  گونه ای عمل نمایند تا اهداف سازمانی تعیین شده بصورت مطلوب محقق گردد.

در پایان جلسه مهندس علی پور، مدیر تولید جدید نیروگاه زواره، ضمن تشکر و قدر دانی از مدیران ارشد شرکت که فرصت خدمت در نیروگاه را برای ایشان فراهم نمودند، ابراز امیدواری کردند که بتوانند با کمک و همراهی تک تک مدیران و کارکنان توانمند و متخصص نیروگاه ضمن تلاش برای افزایش پایداری تولید واحدها و ارتقاء سطح کیفی و کمی نیروگاه انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا