آشنایی با کانون و اعضا

کانون بازنشستگان نیروگاه منتظرقائم

مجموعه کانون بازنشستگان شرکت مدیریت تولید برق منتظرقائم پس از پیگیری های بسیار از سوی جمعی از بازنشستگان مجموعه و با حمایت مدیر عامل وقت این شرکت تحت عنوان « کانون بازنشستگان صنعت آب و برق ـ شعبه نیروگاه منتظرقائم» ثبت رسمی و فعالیت خود را از نیمه آبان 1389 آغاز نمود.

این کانون که تعداد اعضای آن تا پایان سال 1399 به 470 تن رسید، وظایفی همچون انتقال تجارب و اندوخته های فنی ـ مهندسی، خدماتی و سایر بخش های مرتبط با نیروگاه  را در دستور کار دارد.

اضافه می گردد کانون در تلاش است تا اقداماتی همچون فراهم نمودن مقدمات مشارکت بازنشستگان و افراد تحت تکفلشان جهت برخورداری از خدمات بیمه درمان تکمیلی، بیمه عمر و حادثه بازنشستگان با هماهنگی شرکت مدیریت تولیدبرق منتظرقائم؛ تشکیل صندوق قرض الحسنه کانون؛ ادامه فعالیت صندوق کمک های بلاعوض ازدواج و فوت بازنشستگان همانند زمان اشتغال؛ برگزاری سالانه مجمع عمومی به منظور انتخاب هیئت مدیره و بازرس و همچنین تصویب صورت های مالی کانون را به انجام برساند.

در حال حاضر نیز با اشاره به واگذاری برخی نیروگاهها به بخش خصوصی، این کانون با معرفی نماینده ای به کانون بازنشستگان صنعت آب و برق کشور (مجموعه وزارت نیرو)، با انجام هماهنگی های لازم در حال اجرای نقش خود می باشد.

دکمه بازگشت به بالا