خط مشی و ارزش های سازمانی

  

بسمه تعالی

خط مشی سیستم مدیریت یکپارچه   IMSشرکت مدیریت تولید برق منتظر قائم

شرکت مدیریت تولید برق منتظر قائم ، به عنوان یکی از قدیمی ترین بهره برداران   نیروگاهی  درصنعت  برق  کشور از سال 1371  تا کنون در حال فعالیت بوده  و در حال حاضر  متولی بهره برداری و نگهداری  از  دو نیروگاه تولید برق سیکل ترکیبی و بخار می باشد. این شرکت در راستای استفاده از استاندارد های مدیریتی بین المللی از سال 1379 اقدام به استقرار سیستم های مدیریت کیفیت کرده و بصورت مستمر ضمن جاری سازی استاندارها ،  از  آن استفاده نموده است.

همزمان با به روز رسانی هر یک از این استانداردها ، مدیریت ارشد شرکت مدیریت تولید برق منتظر قائم ، خود را ملزم به بازنگری تمامی مستندات دانسته و در همین خصوص خط مشی سیستم های مدیریت کیفیت بر مبنای استانداردها ی ذیل را برای چندمین دوره متوالی بازنگری کرده و در اختیار کلیه پرسنل و ذینفعان قرار می دهد .

سیستم مدیریت کیفیت  ایزو  9001:2015              سیستم مدیریت زیست محیطی ایزو 14001:2015     

     سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی ایزو  45001:2018        سیستم مدیریت کیفیت در آموزش ایزو 10015:2019  

همینطور برای دستیابی به مبانی این استانداردها اصول زیر را مد نظر قرار داده است :

  1. جلب رضایت و صیانت از سرمایه  ذینفعان
  2. تلاش مستمر جهت بهبود خدمات  به شبکه  برق کشور به عنوان مشتری
  3. بهره برداری از دانش سازمانی به عنوان با ارزش ترین گنجینه این نهاد
  4. بهبود زیر ساختها ،ایجاد بستر مناسب جهت افزایش بهره وری
  5. بهبود و به روز رسانی مستمر فرآیندهای سازمان
  6. صیانت از سلامت نیروی انسانی  و افزایش آگاهی ایشان   به عنوان اصلی ترین سرمایه های سازمان از طریق پیشگیری از وقوع  حوادث ، تقلیل آسیب ها و بیماری های ناشی از کار  و ترویج لوازم حفاظت فردی  ضمن تعهد به تبعیت از الزامات قانونی ایمنی و بهداشت شغلی 
  7. پیشگیری از آلودگی محیط زیست ،  کاهش و کنترل آلاینده های زیست محیطی ، بهینه سازی مصرف منابع  و انرژی با تعهد به تبعیت از قوانین و مقررات و سایر الزامات زیست محیطی
    • مدیریت ارشد شرکت مدیریت برق تولید منتظر قائم ضمن بازنگری دوره ای این خط مشی و نیز تعهد به بهبود مستمر ، اثر بخشی و برآورده کردن الزامات مربوطه  ،این خط مشی را چهار چوبی برای تعیین و بازنگری اهداف قرار داده است . امید میرود  با همت و مشارکت پرسنل تحقق این امر میسر گردد .
 کد سند : MRE-FO-024
دکمه بازگشت به بالا