اخبار

مراسم تودیع و معارفه مدیر حراست و امور محرمانه نیروگاه شهید منتظرقائم برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، در تاریخ 1402/3/21 مراسم تودیع و معارفه مدیر حراست و امورمحرمانه نیروگاه منتظرقائم با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیر حراست شرکت سرمایه گذاری خوارزمی و سایر مدیران در سالن جلسات برگزار شد.

در ابتدا مهندس جمشید نژاد در سخنان خود از تلاش های جناب آقای مهندس سید حسن جعفری در طول تصدی مدیریت حراست تشکر و قدردانی نموده و برای ایشان از خداوند متعال آرزوی توفیق و سربلندی را داشتند.

در ادامه آقای مهندس خلوصی مدیر حراست شرکت سرمایه گذاری خوارزمی  با معرفی آقای  مهندس عبدالرضا نوری ، اظهار امیدواری کرد با عنایت به شایستگی‌های ایشان شاهد اصلاح، بهبود و ارتقاء روشهای انجام کار و افزایش بهره‌وری در نیروگاه باشیم.

مهندس نوری ضمن تشکر از اعتماد مهندس جمشید نژاد گفت: خدا را شاکرم که فرصتی در اختیار بنده قرار داد تا تجربیات چند ساله را با توان بیشتر در خدمت همکاران فهیم نیروگاه و نظام مقدس جمهوری اسلامی سپری کنم. وی با اشاره به لزوم رعایت قوانین و مقررات گفت: حفظ شان و منزلت همکاران را بسیار مهم دانسته و گفت پشتیبانی مدیر حراست همواره شامل همه ی همکاران است.

در پایان مراسم  مهندس جمشید نژاد طی حکمی ، آقای مهندس عبدالرضا نوری را به عنوان سرپرست حراست و امورمحرمانه نیروگاه منصوب نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا