اخبار

اتمام عملیات بازسازی بویلر واحد 4  بخار در نیروگاه شهید منتظرقائم

به گزارش روابط عمومی، واحد 4 بخار نیروگاه شهید منتظرقائم که در تاریخ 1403/04/28 به دلیل حادثه  در بویلر 4  از مدار خارج شده بود با همت و تلاش شبانه روزی پرسنل خدوم و زحمتکش نیروگاه  در بامداد روز شنبه مورخ 1403/05/06 به شبکه سراسری متصل گردید.

مهندس حمید راستی در گفتگو با روابط عمومی بیان کرد:  به دنبال حادثه در بویلر 4 و آسیب دیدگی شدید در قسمت های مختلف بویلر اعم از لوله های واتروال، نیپل های متصل به هدرها، لوله های اکونومایزر، بدنه و عایق دیواره های شمالی، شرقی و جنوبی و هات روم ، از همان ساعت اول جلسات بررسی علت بروز حادثه و عملیات بازسازی بویلر شروع گردید.

معاونت تعمیرات نیروگاه افزود: نظر به پیش بینی حداقل 45 روزه کار طبق حوادث مختلف قبلی در نیروگاه منتظرقائم و دیگر نیروگاه های کشور با یاری خداوند متعال و همت پرسنل در بخش های مختلف در کوتاه ترین زمان ممکن عملیات بازسازی انجام و واحد در مدت 9 روز در مدار قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد:  عملیات عایقکاری دیواره های بویلر بعد از پارالل شدن در دمای بالای 100 درجه با فداکاری پرسنل تعمیرات در حال انجام می باشد. اهم فعالیت های انجام شده می توان به سیمانکاری طبقات مختلف بویلر به حدود 1000 متر مربع، بازسازی ورق های بدنه بویلر، بازسازی buckstay  و ubolt ها و همچنین جوشکاری و رفع نشتی از لوله های قسمت های مختلف بویلر اشاره نمود.

اضافه می گردد به پاس این تلاش، نیروگاه از طرف جناب آقای مهندس پیشاهنگ مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی مورد تقدیر قرار گرفت.

متن این لوح به شرح ذیل است:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا