اخبار

پیام تبریک مدیرعامل به مناسبت روز جهانی کار و کارگر و روز ملی صنعت برق کشور

مدیرعامل نیروگاه شهید منتظرقائم در پیامی به مناسبت روز جهانی کارگر، از تلاش‌های خالصانه و شبانه‌روزی همه کارگران زحمتکش قدردانی کرد.

به مناسبت فرارسیدن روز جهانی کارگر و روز ملی صنعت برق کشور ، مهندس محسن دانک مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق منتظرقائم پیام تبریکی خطاب به همه پرسنل شرکت صادر کردند.

به گزارش روابط عمومی ، متن پیام  مدیر عامل محترم به مناسبت گرامیداشت روز کارگر ، به شرح زیر است :

                                                 بنام خداوند کارآفرین                            خداوند روزی ده راستین
                                             خدایی که بخششگر و رهنماست               به مهرش دل کارگر آشناست

کار خمیرمایه پیشرفت انسان و منشأ توسعه و تحول جوامع است و به یقین کارگران، پیشگامان این حیات بدیع و نشاط آفرینند. کارگران، نیروی محرکه اقتصاد کشورند که با بازوان پر توان خویش، چرخ زندگی را در هر جامعه‌ای به حرکت در می آورند.

جایگاه کار در دین مبین اسلام چنان است که پیامبر رحمت و مهربانی دستان یک کارگر را می بوسد و          می فرماید: این دستی است که آتش جهنم آن را نمی سوزاند. گرامیداشت روز جهانی کارگر ، فرصت مغتنمی است تا با تأسی از فرمایشات گهربار حضرت محمد (ص) و ائمه ی معصومین (ع)، زحمات و تلاش‌های صادقانه و بی‌آلایش کارگران شریف و زحمتکش را ارج نهیم.

لذا ضمن سپاسگزاری از زحمات بی دریغشان، دست یکایک همکاران ارجمندم را به مهر می فشارم و امیدوارم هم‌دوش هم، در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب بعنوان سال”تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین” نام گرفته، در پرتو همراهی و همدلی، شاهد رشد و توسعه بیش از پیش نیروگاه منتظرقائم باشیم.

در پایان روز ملی صنعت برق را به تمامی متخصصان و مهندسان خستگی ناپذیر صنعت برق کشور بخصوص همکاران پر تلاش این صنعت در استان البرز تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند سبحان موفقیت و سربلندی روز افزونتان را آرزومندم.

                                                                                                                                    محسن دانک 

                                                                                                             مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق منتظرقائم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا