اخبار

بازدید فرمانده سپاه شهرستان فردیس از نیروگاه شهید منتظرقائم

به گزارش روابط عمومی ، در تاریخ 1402/11/11 جعفر فلاح نژاد فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس  و چند تن از معاونین این حوزه به همراه حجت الاسلام  سید ابراهیم حسینی ، امام جمعه شهرستان فردیس طی بازدید از مجموعه نیروگاهی شهیدمنتظرقائم با مدیرعامل و مسئولین نیروگاه دیدار و گفتگو نمودند.

در ابتدای این جلسه، مهندس جمشید نژاد مدیر عامل نیروگاه شهید منتظرقائم ضمن خوشامدگویی در تشریح فعالیت‌های این نیروگاه گفت: نیروگاه شهید منتظرقائم همانند روزهای اول برق تولید کرده و در این راستا مهندسین و تکنسین های نیروگاه با تعمیرات به موقع و بهره‌برداری مناسب، این نیروگاه را پابرجا نگه داشته اند.

در ادامه جناب سرهنگ فلاح نژاد  ضمن تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر افزود: یکی از مهمترین صنایع تولیدی شهرستان فردیس نیروگاه شهید منتظرقائم است که با توجه به تهدیدهای دشمن، باید تمام مسائل امنیتی داخل نیروگاه از جمله بروزرسانی و اصلاح دوربین های مداربسته انجام شود.

فرمانده سپاه شهرستان فردیس تصریح کرد: طبق دستور فرمانده سپاه استان البرز در جهت ارتقا امنیت سطح شهرستان فردیس و همچنین نیروگاه، از نصب دوربین های مداربسته جهت رصد نیروگاه به صورت شبانه روزی خبرداد و افزود: همگی سرباز این نظام و انقلاب هستیم و همگی باید در حفظ آرمان های امام راحل تمام تلاش خود را انجام دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا