اخبار

اتمام عملیات تعمیرات چاه شماره 5

به گزارش روابط عمومی، عملیات رفع عیب از مجموعه چاه آب شماره 5 نیروگاه با همت و تلاش شبانه روزی پرسنل تعمیرات در سریعترین زمان ممکن  پایان یافت.

رئیس اداره تعمیرات مکانیک تاسیسات  شیمی و چاه ها در گفتگو با روابط عمومی این شرکت بیان داشت: پس از اعلام خرابی مبنی بر قطع شدن دبی چاه شماره 5 , نسبت به بازدید از چاه مورد نظر اقدام گردید و خارج کردن الکتروموتور در دستور کار قرار گرفت.

مهندس حسین عرب اسدی افزود: با همکاری پرسنل  الکتریک و با بررسی به عمل آمده مشخص شد که الکتروموتور سوخته است  و فاقد کارایی بوده که لازم است تعویض گردد لذا  هماهنگی های لازم جهت به کارگیری نیروی انسانی کمکی و نیز جرثقیل 30 تن و … انجام و نسبت به دمونتاژ لوله های خروجی پمپ اقدام و الکتروپمپ از فضای داخل چاه بیرون آورده و به کارگاه  منتقل گردید.

وی خاطر نشان کرد: یک دستگاه پمپ و نیز الکتروموتور بازسازی شده  از انبار تحویل گرفته شد و در کمترین زمان ممکن پس از کوپل نمودن پمپ با موتور و نصب اتصالات خروجی , مجموعه الکتروپمپ بازسازی شده آماده نصب و به محل مورد نظر منتقل و پس از دو روز فعالیت شبانه روزی  پرسنل تعمیرات ، فرآیند تعمیرات اساسی چاه به پایان رسید و در اختیارامور محترم بهره برداری شیمی  قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا