اخبار

پیام تسلیت مدیرعامل نیروگاه شهید منتظرقائم به مناسبت شهادت حاج سید حسن نصر الله

به گزارش روابط عمومی گرشاسب جمشید نژاد طی پیامی شهادت حاج سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت

متن این پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«انا لله و انا الیه راجعون» و «انا من المجرمین منتقمون» 

شهادت سید مقاومت، سرباز وفادار ولایت، حاج سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان که در خط مقدم مبارزه با دشمنان خدا جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و جهادی مقدس را برای نابودی رژیم جنایت‌کار صهیونیستی مدیریت می‌کرد دل‌های همه آزادگان جهان را مملو از اندوه و سینه‌هایشان را مملو از آتش انتقام کرده است.

بی شک حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه بیروت که منجر به شهادت رهبر بزرگ حزب الله لبنان و ده ها تن از مردم مظلوم لبنان گردید؛ نشان از ضعف و استیصال این رژیم منحوس دارد. هر چند که با شهادت شهید حسن نصرالله، جبهه مقاومت یکی از پرچمداران افتخارآفرین خود را از دست داد ولیکن به برکت خون او و شهدای دیگر، اندیشه و راه او تا ابد پابرجاست و ان شاءالله به زودی شاهد آزادی قدس شریف و نابودی رژیم سفاک صهیونیستی خواهیم بود.

اینجانب ضمن محکوم کردن حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به منطقه ضاحیه لبنان، شهادت مظلومانه مجاهد فرزانه و اسوه مقاومت، شهید سید حسن نصرالله (رض) را به محضر مبارک امام عصر حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، ولی‌امر مسلمین حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، تک تک افراد حزب‌الله، رزمندگان محور مقاومت، امت اسلامی، مردم عزیز کشور دوست و برادر لبنان، ملت شریف ایران اسلامی و همه همکارانم در نیروگاه شهید منتظرقائم تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا