اخبار

عملیات اسیدشویی کندانسور واحد 2 بخار برای اولین بار در  نیروگاه شهید منتظرقائم انجام شد

به گزارش روابط عمومی، واحد 2 بخار نیروگاه شهید منتظرقائم که در تاریخ 1403/02/1 به منظور عملیات  اسیدشویی کندانسور و رفع رسوبات تشکیل شده در لوله ها و تعمیرات دوره ای از مدار خارج شده بود با همت و تلاش پرسنل در تاریخ 1403/2/16 به شبکه سراسری متصل گردید.

معاونت تولید نیروگاه  در گفتگو با روابط عمومی بیان کرد: به علت افت خلا کندانسور واحد 2 نیروگاه بخار و پس از انجام چند روش معمول مانند  شستشو و فرچه زنی و رسوبزدایی آنلاین شیمیایی ،اسیدشویی کندانسور مورد توجه قرار گرفت.  با توجه به اینکه عملیات اسید شویی کندانسور در نیروگاه رامین اهواز با موفقیت انجام شده بود به منظور آشنایی بیشتر با این موضوع جلساتی با مدیر شیمی نیروگاه رامین و دفتر فنی توانیر برگزار و از نیروگاه رامین بازدید بعمل آمد.

مهندس شعبان جعفری افزود: این پروژه شامل مراحل طراحی، نصب ، تست ،تامین مواد شیمیایی، اسیدشویی ، خنثی سازی ، دمونتاژ و لیک یابی بوده که  با مدیریت آقای مهندس محمد کریمی و با مشارکت 30 نفر از همکاران نیروگاه از قسمتهای بهره برداری شیمی و تعمیرات و کارگاه های عمومی و امور مهندسی و بهره برداری نیروگاه بخارو HSE انجام گردید. می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا