اخبار

دکتر فلاح نژاد در نیروگاه شهید منتظرقائم

مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان البرز در پنجمین روز از ماه بهمن از نیروگاه شهید منتظرقائم بازدید نمود

در پنجمین روز از ماه بهمن، مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان البرز، در نیروگاه شهید منتظرقائم حضور یافت.

این حضور که با دعوت شرکت مدیریت تولید برق شهید منتظرقائم به انجام رسید، با هدف شناخت هر چه بیشتر میهمانان از نیروگاه و شرایط سخت فعالیت کارکنان مجموعه جهت ارائه خدمت به مردم شریف، صورت پذیرفت.

در این بازدید ابتدا در نشستی دوستانه با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران نیروگاههای بخار و سیکل ترکیبی، جمعی از کارکنان و شورای اسلامی کار نیروگاه، برگزار شد که مهندس عباس کریمی ـ مدیرعامل شرکت ـ ضمن خیرمقدم به میهمانان از شرایط کار در نیروگاه منتظرقائم، سختی ها و ضرورت استمرار فعالیت تولید برق در هر شرایط برای میهمانان سخن گفت.

وی در ادامه به شرایط خاص حاصل از حضور میهمان ناخوانده (کرونا) در جهان و نیروگاه، تحریم های ظالمانه استکبار که محدودیت های خاصی را در صنعت تولید برق ایجاد نموده است، اشاره و ادامه داد: علیرغم این همه، کارکنان صادق و پرتلاش مجموعه ضمن تولید برق و بکار گیری توان حداکثری در انجام تعمیرات لازم در واحدهای تولید برق جهت مقابله با شرایط سخت اقتصادی، درخشش فوق العاده ای داشته اند و دارند که جای بسی تقدیر و تشکر است.

مهندس کریمی در بخش دیگری از سخنان خود از همراهی و همدلی مدیران استان البرز و شهرستان فردیس و همچنین کارکنان مجموعه که مجموعه را قادر ساخت در شرایط حال حاضر به وظیفه محوری خود یعنی تولیدبرق مستمر بپردازد، تقدیر نمود.

در ادامه رئیس شورای اسلامی کار نیروگاه ـ عباس سحری ـ ضمن خیر مقدم به میهمانان از همراهی و حمایت های مدیریت نیروگاه منتظرقائم و همچنین حمایت های همه جانبه و دلسوزانه اداره کل کار و … استان و همچنین کانون هماهنگی شورای اسلامی کار استان و دیگر مقامات استان البرز و شهرستان فردیس، تقدیر نمود.

در بخش دیگر این نشست، دکتر فلاح نژاد ـ مدیر کل اداره کار، رفاه و … با یادکرد همدلی و همراهی و در عین حال پیگیری های مجدانه شورای اسلامی کار نیروگاه با هدف تامین حق و حقوق کارکنان مجموعه و همچنین دفاع از حقوق حقه مدیریت مجموعه در موارد لازم، از شورا، تقدیر نمود.

وی همچنین از مجموعه نیروگاه شهید منتظرقائم، مجموعه بزرگ کارگری در استان البرز و هماهنگ بودن شورای اسلامی کار مجموعه و کارفرما(مدیریت و مالک نیروگاه) به عنوان مجموعه ای بسیار موفق و همدل یادکرد و از حسن همراهی مدیریت و تلاش و هاهنگی شورای اسلامی جهت احقاق حقوق مجموعه، تقدیر به عمل آورد.

فلاح نژاد در بخش دیگری از سخنانش از تغییر بزرگ مجموعه یعنی تغییر برنامه فعالیت (کار) مجموعه از 5 شیفت به 4 شیفت، یاد کرد و به عنوان تجربه ای موفق، این حرکت را ستود و ادامه داد: لازم است کلیه بندهای توافقنامه حاصله بین کارکنان و مدیریت مجموعه جهت تغییر شیفت کاری در مجموعه، عملیاتی گردد تا همه حقوق هر دو جانب توافق مذکور، تامین گردد.

در بخش دیگری از این نشست اصلانی رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار مجموعه های کارگری استان، با یادکرد جدیت و پیگری امور از سوی شورای مجموعه تا تحقق اهداف تصویر شده، یاد کرده و تاکید نمود با توجه به کلیه موانع و محدودیت های موجود، همدلی، همراهی و صمیمیت است که با اتکا به آن می توان اهداف مورد نظر را عینی نمود و به آن دست یافت.

وی همچنین با اشاره به خط فقر تعریف شده از سوی دولت (بانک مرکزی) به ضرورت پیگیری تا تجدید نظر دولت و مجلس به افزایش منطقی دریافتی های قشر کارگری جامعه ـ خاصه استان البرز ـ اشاره نمود.

در این نشست همچنین برخی از همکاران حاضر در نشست، موارد و مطالبی را با موضوع خواسته های کارکنان صف ( بهره برداری، تعمیرات و …) مطرح نمودند که پاسخ لازم از سوی میهمانان حاضر ارائه گردید.

در پایان گفتگوها، میهمانان ضمن حضور در سایت مجموعه ضمن بازدید از بخش های تولید برق، از نزدیک با فعالیت های نیروگاهی و سختی های خاص آن آشنا شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا