اخبار

اقداماتی اثرگذار!

ساخت کیج (Cage) کنترل والو بای پاس(Bypass)

   مشاهدات میدانی روابط عمومی نیروگاه شهید منتظرقائم، بیانگر این است که همکاران مجموعه نیروگاه در بخش های مختلف، هنگام انجام فعالیت های روزمره خود، اعم از بهره برداری، تعمیرات و فعالیت های مهندسی اقدامات ویژه و قابل توجهی را انجام داده اند که توجه به این اقدامات انرژی بخش است.

   در مرحله­ای دیگر از این حضور میدانی ـ روزهای میانی بهمن ماه، روابط عمومی در کارگاره عمومی (بازسازی والو، تراشکاری و جوشکاری) حاضر شد که مهندس حمید راستی قزل احمد ـ رئیس اداره کارگاههای عمومی ـ از اقدامات این بخش، مواردی همچون  ساخت کیج (Cage) کنترل والو بای پاس(Bypass) فیدواتر (Feed Water )  و کیج (Cage) کنترل والو 011 و 012 HP کنترل سطح درام واحدهای سیکل ترکیبی و ساخت قطعات تست تجهیزات هیدرولیک دایور دمپر (Diver damper) از قبیل رلیف والو (Relief valve) و چک والو (Check Valve) سخن گفت.

   مهندس راستی ادامه داد: این قطعات که در  دست بهره برداری است، پس از بازدید در تعمیرات دوره ای آتی واحد، کارکرد آن، تایید قطعی خواهد شد.

   وی در ادامه گفت : علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، سرعت دستیابی به قطعات و تجهیزات مورد نیاز را افزایش داده و از سوی دیگر خودباوری در مجموعه نیروگاه شهید منتظرقائم را بدست خواهیم آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا