اخبار

شرکت مدیریت تولید برق منتظرقائم وگرامیداشت روز ملی هوای پاک

برگزاری مسابقه هنری ویژه روز ملی هوای پاک (29 دی) بین خانواده همکاران و کارکنان نیروگاه

   با هدف ترویج فرهنگ نگهداشت محیط زیست و افزایش بهبود کیفیت هوا، 29 دی ماه روز ملی هوای پاک نامگذاری شده است. در  این مناسبت تلاش می گردد بهبود کیفیت هوا، تغییرات آب‌وهوایی و سلامت انسان  با تکیه بر افزایش آگاهی عمومی جامعه و پای‌بندی بر اهداف توسعه پایدار در اولویت آحاد جامعه قرار گیرد.
   مجموعه مدیریت تولید برق منتظرقائم در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود، با توجه به قرارگرفتن در موقعیت جغرافیایی شهری و حمایت از حقوق شهروندی در سطح جامعه هر ساله برنامه های فرهنگی وآموزشی با محوریت روز هوای پاک برگزار می نماید.
       
 مهندس  بزرگی، مدیر امور HSE  مجموعه نیروگاهی منتظرقائم، پس از بیان مطالب فوق ادامه داد: امسال روز ملی هوا پاک با شعار «هوای پاک، حقوق عامه، اراده ملی» نامگذاری شده است.
   در شرکت مدیریت تولیدبرق منتظرقائم، اقدامات فرآیندی همچون به روز رسانی سیستم های پایش بر خط(Online) خروجی دودکش ها و کنترل پساب جهت بررسی و جلوگیری از هر گونه آلایندگی هوا، آب  و خاک و اقدامات فرهنگی و اجتماعی مانند نصب بنر در سطح شهر و برگزاری مسابقات هنری و ورزشی بین پرسنل و خانواده از جمله مسابقه هنری ویژه «روز ملی هوای پاک» به اجرا گذاشته شده در دی ماه سال جاری با همکاری روابط عمومی شرکت، از این فعالیت ها است.
   وی در پایان بیان داشت: با تعهد مدیر عامل و کلیه کارکنان، این مجموعه علیرغم تمامی مشکلات و کمبودهای موجود، سعی بر رعایت تمامی موازین و استانداردها جهت عدم آلودگی محیط زیست دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا