اخبار

فرمانده سپاه استان البرز میهمان نیروگاه

دکتر علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز به مناسبت هفته بسیج از نیروگاه بازدید نمود.

   فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز و هیئت همراه در نخستین روز از آذر ماه و به مناسبت هفته بسیج از نیروگاه بازدید نمودند.
   در این بازدید که بر اساس هماهنگی به عمل آمده از سوی بسیج نیروگاه، مهندس دانک، مدیرعامل مجموعه نیروگاهی منتظرقائم ضمن خوش آمدگویی ،با اشاره به استراتژیک بودن صنعت تولید برق و تعهد و همت مداوم کارکنان مجموعه در نگهداری و بهره برداری صحیح از مجموعه با قدمت بالغ بر 50        سال تاکید نمود.
   وی در ادامه به جدیت فرزندان این آب و خاک به ویژه کارکنان مجموعه که قادر شده اند علیرغم همه مشکلات و محدودیت ها در خدمت کشور و مردم شریف باشند، اشاره نمود و یادآور شد نیروگاه منتظر قائم که یکی از نیروگاههای استراتژیک کشور است، بالغ بر 3 درصد برق شبکه را تولید می نماید.
   در بخش دیگر این برنامه، مهدی گل محمدی فرماندهی بسیج کارگری شهرستان فردیس به حرکت صادقانه و مستدام این نیروگاه اشاره و بیان داشت: کارکنان این مجموعه مثال زدنی هستند و در بسیاری از تنگناها یاور نظام بوده اند و حضوری فعال در دفاع مقدس نیز داشته اند که شهدای دفاع مقدس و دیگر شهدای این نیروگاه افتخاری زیبنده برای مجموعه به شمار می آید.
   در ادامه میهمان نیروگاه ضمن تقدیر از تلاش مجموعه به زیرساخت بودن صنعت برق اشاره ودر ادامه بیان داشت: برق امروزه از اصلی ترین خدمات کشوربوده و پایه بسیاری از خدمات صنعتی، اقتصادی، علمی، اجتماعی و …، می باشد و نیاز مبرم و اساسی انجام هر گونه حرکت توسعه محور رو به توسعه، بشمار می آید.
   در پایان ، فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی (ع) و هیئت همراه از سایت عملیاتی مجموعه تولید برق منتظر قائم بازدید و از روند تعمیرات اورهال واحد ها و نحوه پیشرفت آن مطلع گردیدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا