اخبار

مانور زلزله منطقه مرکزی شمال

همراهی نیروگاه با مانور آموزشی ـ تمرینی مجموعه صنعت آب و برق استان البرز

     در مانور تمرینی ـ آموزشی وزارت در منطقه مرکزی شمال (استان البرز) که روز سه شنبه چهارم آبان ماه برگزار گردید، مجموعه صنعت آب و برق استان البرز شامل شرکت­های توزیع نیروی برق، آبفا، آب منطقه­ای و مدیریت تولید برق منتظرقائم، شرکت نمودند.
     در این مانور که تاسیسات اطفاء حریق واحدهای سیکل ترکیبی مجموعه نیروگاهی منتظرقائم، دچار آسیب شد، همکاران بخش تعمیرات واحدهای مذکور به بررسی مسأله پرداختند و با بهره گیری از پشتیبانی نیروگاه خیام نیشابور به عنوان «نیروگاه معین در حوادث و بلایا»، به رفع مشکل پمپ آتش­نشانی (Fire Fighting) پرداختند تا تجهیز آماده بهره­ برداری گردد.
     مهندس شهرام ابراهیم­پور، رئیس تعمیرات مکانیک واحدهای سیکل ترکیبی، در ادامه گفتگو با روابط عمومی با موضوع مانور فوق الذکر، بیان داشت: خوشبختانه کلیه مراحل فنی کار اعم از بازدید پکینگ­ها، بازدید نشتی­ها، چک الایمنت، تعویض روغن و …، به نحو احسن انجام شد و در تست اولیه، مقدار کمی نشتی ملاحظه گردید که عیب مذکور نیز مرتفع و تجهیز راه اندازی گردید.
 وی در بخش دیگری از گفتگو از همراهی و تلاش چشمگیر نیروگاه معین(یاری رسان) یعنی نیروگاه نیشابور و همچنین بخش های مختلف نیروگاه اعم از بهره برداری، واحد IT، خدمات، حراست، مهندسی و … که در این عملیات حضور داشتند، تقدیر نمود.
اضافه می گردد آقای حبیبی و سرکار خانم عامری از کمیته پدفند غیر عامل وزارت نیرو در حین عملیات مانور در نیروگاه حاضر و به بررسی چگونگی عملکرد تیم عملیاتی پرداختند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا