2) موضوع مناقصه: بررسی ، طراحی ، خرید تجهیزات ، ساخت ، نصب ، راه اندازی وآموزش یکدستگاه جرثقیل 10تنی .
3) محل دریافت و تسلیم اسناد : اداره تدارکات داخلی و قراردادها ، به نشانی : استان البرز ، شهرستان کرج ، کیلومتر 7 جاده ملارد ، روبروی شهرداری منطقه یک فردیس شرکت مدیریت تولید برق منتظر قائم .
4) مدارک لازم جهت دریافت اسناد : معرفی نامه ، فیش هزینه خرید اسناد بمبلغ 300.000 ریال (سی هزار تومان) (با احتساب 9% مالیات ارزش افزوده) به حساب جاری شماره 0146929915 نزد بانک تجارت شعبه فلکه سوم فردیس باجه نیروگاه.
5) مهلت خرید اسناد : از تاریخ درج آگهی به مدت یک هفته (خرید اسناد فقط بصورت حضوری امکانپذیر می باشد).
6) مهلت تکمیل و عودت اسناد : حداکثر تا تاریخ 1400/08/05
7) ایام خرید : تمام روزهای هفته از ساعت 8 صبح لغایت 12 ظهر.
8) سپرده شرکت در مناقصه : مبلغ (به عدد) 330.000.000 ریال (به حروف) سیصد و سی میلیون ریال بصورت نقد(واریز به حساب نیروگاه و ارائه فیش) یا ضمانت نامه بانکی.
9) هزینه چاپ آگهی :کلیه هزینه های مربوط به چاپ و نشر آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد که پس از عقد قرارداد از اولین صورت وضعیت پیمانکار کسر خواهد گردید و ضرورت دارد پیمانکار در پیشنهاد خود هزینه مزبور را مدنظر قرار دهد.
نکات مهم
– نیروگاه در قبول یا رد پیشنهادات مختار است.
– پیمانکار باید صلاحیت و تجربه و تخصص لازم جهت ایفای کامل موارد بالا را دارا باشد و با آگاهی کامل به موضوع کار نسبت به تکمیل اسناد مناقصه اقدام کند.
– پیشنهادهای فاقد سپرده و یا کمتر از میزان مقرر ، مخدوش ، مبهم و مشروط مردود است.
– مبلغ واریزی (300.000 ریال) بعنوان هزینه های تهیه اسناد مناقصه و مالیات ارزش افزوده بوده و به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.
در صورت هرگونه ابهام و یا سوال فنی با شماره تلفن 36607611 –026 (امور بازرگانی) تماس حاصل فرمائید.