اخبار

همایش نیم قرن تلاش

بیست و نهمین روز از شهریور سال 1350 واحد 1 بخار مجموعه نیروگاهی منتظرقائم تولید برق را آغاز کرد.

در بیست و نهمین روز از شهریور سال 1350 واحد 1 بخار مجموعه نیروگاهی منتظرقائم تولید برق را آغاز کرد.

به همین مناسبت همایش گرامیداشت 50 سال تلاش بی وقفه کارکنان ، مدیران و همراهان این مجموعه نیروگاهی در 29 شهریور 1400 برگزار گردید.

در این همایش که با رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا و در فضای باز سایت نیروگاه و با حضور حداقل نفرات برگزار گردید، از شهدای نیروگاه در دوران جنگ تحمیلی، درگذشتگان مجموعه، بازنشستگان و همراهانی که از مجموعه جدا شدند تا در جایگاهی دیگر در خدمت صنعت تولیدبرق باشند، یاد شد.

در این نشست، مهندس شافعی رئیس هیأت مدیره شرکت توسعه برق و انرژی سپهر ـ مالک نیروگاه ـ در سخنانی پس از تقدیر از تلاش همکاران مجموعه نیروگاهی منتظرقائم، به سخن درباره ضرورت توجه به بهینه سازی نیروگاههای حرارتی با هدف به حداقل رساندن منابع مورد مصرف این نیروگاهها، توجه با استفاده از انرژی های نو و تجدیدپذیر در تولیدبرق، این کالا وخدمت زیربنایی و همچنین طرح­ها و برنامه­های شرکت مالک نیروگاه در باره موارد فوق سخن گفت.

پیش از سخنان مهندس شافعی، مدیرعامل مجموعه نیروگاهی منتظرقائم ـ مهندس محسن دانک ـ در سخنانی پس از خوشامدگویی به میهمانان همایش ـ پیشکسوتان و مدیران مجموعه، به 50 سال تلاش مجموعه اشاره نمود و پیرامون عملکرد مجموعه در بخش­های مختلف تولید انرژی، صیانت از محیط زیست، همراهی و همکاری مجموعه با سایر نیروگاههای برق کشور و …، سخن گفت.

در این همایش که با سخنانی از بیان خاطرات و تجارب پیشکسوتان، توسط مدیران عامل و معاونین سابق شرکت ادامه یافت، از پیشکسوتان حاضر در همایش و همچنین همکاران فعال و نمونه بخش های مختلف نیروگاه تقدیر بعمل آمد.

اضافه می گردد میهمانان در پایان همایش از نیروگاه بازدید بعمل آوردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا