اخبار

شست و شوی شیمیایی بویلر واحد3بخار

علیرغم همزمانی با تعطیلات نوروزی، این عملیات در مدت زمان کمتری و با حضور تعداد نفرات کمتر و در عین حال حصول نتایج مطلوب، به انجام رسید.

مهندس ایرج ستوده، مدیر امور شیمی در گفتگو با روابط عمومی شرکت اعلام داشت: عملیات شستشوی شیمیایی بویلر واحد 3 بخار همزمان با عملیات تعمیرات اساسی که بر روی واحد مذکور در حال انجام است، از روز جمعه 29 اسفند سال 1399 ساعت 12 و 40 دقیقه آغاز شد که با اتمام این عملیات در ساعت 15 و 30 دقیقه سومین روز فروردین سال جاری ، بویلر پس از انجام عملیات لازم برای حفظ و نگهداری (Passive) بویلر تا اتمام اورهال واحد مذکور، تحویل بخش تعمیرات و بهره برداری گردید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مراحل عملیات شست و شوی شیمیایی بویلر، اشاره و گفت: پس از تست اولیه بویلر (فلشینگ) با هدف آگاهی از آماده بودن شرایط لازم برای آغاز عملیات، کار قلیاشویی بویلر را آغاز کردیم و پس از آن مس زدایی اولیه از بویلر به انجام رسید تا مرحله اسیدشویی تاسیسات بویلر آغاز گردد.

مهندس ستوده در ادامه گفت در بخش دیگری از فعالیت ها و پس از اسید شویی، عملیات شست و شو با اسید سیتریک و مس زدایی نهایی انجام شد و در ادامه پس از Passive، بویلر تحویل همکاران تعمیرات گردید.

مدیر امور شیمی نیروگاه منتظرقائم افزود: این دوره از عملیات اسید شویی، علیرغم همزمان بودن با تعطیلات نوروزی آغاز سال نو، در مدت زمان کمتری و با حضور تعداد نفرات کمتر و در عین حال حصول نتایج مطلوب هدفگذاری شده، به انجام رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا